11+6 haftamdayım bugün doktora gittim hala cinsiyeti hakkında konuşamadı bile yani ben sanki görüyorum ultrasyon fotoğrafı da ekleyemedim buraya size de göstermek istedim 12. Haftada arkadaşlarım cinsiyet öğrendi ama 1 gün var 12. Haftaya benim doktorum görünmüyor haftaya gel dedi 🤷🏼♀️