Derya sivri aydın var medicine da tek doçent olan o, bence medicine in en iyisi o ama muayene ücreti diğerlerine göre daha yüksek. Rahime bekar a birkac defa gittim ama memnun kalmadım. O yüzden ben Gamze Berkel e devam etmeyi düşünüyorum bir kere gitmiştim doktor çok genç ama ilgiliydi