Ebys Gecen sene çevremdeki herkesin oğlu olmuştu. Bu sene birkaç kız haberi aldım 🥰 bizim ise :daha 10 hafta olduğumuz icin belli değil.
Nurtrky Ebys bende hep erkek duyuyorum bakalım bizim haftalarımızın nasl olcak bende 10. Haftanın son günündeyim😂
Nur000 Çevremdeki herkes erkek bebek bekliyor 😄 13 haftaligim doktor da erkeğe benzetti sanırım erkek yılı
damlaozsoy Ebys hem erkek duyuyorum hem kız bi yarış var😂😂 benim kızım olucak nasipse, sağlıkla kucağımıza almayk nasip etsin Allah hepimize
Sule00 Benim çevremde de çok hamile tanıdık var ve hepsinin kız bebeği benimki daha belli değil burdada genelde kız diye okuyorum yada öyle denk geliyor 😂