Seyda1126 devlet hastanesinde bir refakatçi oluyor, odanız tek kişilik olsa bile eş alınmıyor bir ya da iki günde taburcu oluyorsunuz, refakatçide kadın olmak zorunda. Bu arada bu benim burdan okuduğum ben devlete gitmiyorum ama hastaneden hastaneye değişiyordur. Benimki özel ama yine katı kurallı refakatçi değilmesi yasak covid testi yapılmış olmalı bitek eş gelip gidebiliyor bizde ziyaretçi yasak.