Burcuu3761 Sevgi24 ben ilk hamileliğimde 15 gün sonra tak dedi sezaryen olmuştum ama takamadım çok ağrımıştı 😔 şimdi ikinciyi doğuracağım bu sefer takacağım ağrısada çünkü göbek gitmiyor 😔