Anne54 ayaz ismi çok güzel ama ben mesela soğuktan hiç hoşlanmam anlamından dolayı eledik. Aras ismi de çok hoş ama ona da burda hep kargo denilmiş o yüzden benim de içime sinmedi. Yamaç ismini çok beğeniyorum ben ama onun anlamı da yamaç yani bildiğimiz yamaç özel bir anlamı yok ayazdan bi farkı yok😂 gerçekten erkek ismi çok zormuş hepimize kolaylıklar diliyorum