Merhaba kızlar bugün baş ağrısı sebebiyle dolorex içtim birkaç saat sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim 4+5 son adet tarihine göre. Gebelik kategorisi C yeterli çalışma bulunmamaktadır güvenli olup olmadığına dair yazıyor prospektüste. Sorun olur mu sizce daha önce dolorex kullanan oldu mu?