Merhaba . Geçen hafta rutin kontroller de doktorum çeşitli testler istedi , idrar tahlilinde enfeksiyon çıkınca antibiyotiğe başlattı ilacımın bitmesine bir gün kaldı ve grip oldum . Benim gibi antibiyotik kullanırken grip olan var mı ? Neler yaptınız ?