Merhaba arkadaşlar bugün sabah doktora gttim herşey normal nst de sancım da çıkmadı eve geldim kahvaltımı yaptım aman Allah ım karnıma bir ağrı girdi yok böyle birşey midem den başladı bütün karnıma yayıldı göbeğimi çekiyorlar gibide oluyor öldürdü beni gece ara ara o acıyı uyanıyorum ama hafif di benim gibi olan varmı acaba