Aynı şekilde benim de öyle önceleri kahverengi leke geldi doktora sorduğumda yerleşme kanaması demişti ben de pek önemsemedim daha sonra iki gğn geçti aradan ve birden kan gelmeye başladı meğerse vücut bebeği dışarı atmaya çalışıyormuş 3 gğn yattım hastanede iğne serum progesteron yaptılar kanamayı öyle durdurdular kesinlikle bekleme git