Gzmal bende 32.haftadayim, mide yanması ve bulantı yaşıyorum bazen özellikle arabaya bindigimde, fakat elim ayağım boşalıyor falan demişsiniz siz bunu bı doktorunuza danışın derim 🤍 umarım ciddi bir şey yoktur, mide iyice yukarı çıktığı için de yaşıyor olabilirsiniz