Kzyseda Merhabalar. 38+5 deyim. Bugün doktor kontrolü vardı. Bebek kanala inmemiş,başı hala yukarıda dedi doktorum. Doktorum squat,pilates,yürüyüş,hurma önerdi. Sizler neler yaptınız ve bu şekilde son haftalarda kanala inen bebisler oldu mu??
heyymomm Kzyseda siz benden bir gün fazlasınız benim bebeğim aşağılarda baskılıyor başıyla ama bir haftadır başaramadı girmeyi ben de hep yürüyüş yapıyorum pilates topunda hafif hafif zıplıyorum yarım daire hareketi yapıyorum bir de merdiven inip çıkmaya çalışıyorum vee tabii ki sıcak duş. her gün sıcak duş alıyorum inşallah etki ediyordur🤭
Kzyseda heyymomm insallahh 🙏 bende bugün itibariyle biraz daha siklastircam yürüyüşlerimi vs. İnşallah kanala girer bebislerimiz🐣