GizemKaplan Merhabalar güzle anneler doğuma eslerin de girmesi hakkında yorumlarınızı merak ediyorum Siz girmesini ister miydiniz? Daha önce eşiyle doğuma giren anneler var mı? Varsa babanın doğum anındaki tepkileri nelerdi? Eşiniz doğuma girme fikrine nasıl bakıyor? Doğuma eşiyle giricek anneler doğum planını nasıl hazırlıyor ( kabul edecek hastane vs.) Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 💕
Lina998820 GizemKaplan ben araştırma hastanesinde doğum yapacağım için odaya dahi almıyorlar kontrollerde haliyle giremeyecek
BTSG04 GizemKaplan benim eşim girecek inşallah 😍 kendiside bende çok istiyorum. Bu mucizevi bir anı yaşamak en büyük şansı diye düşünüyorum
GizemKaplan Lina998820 cevabınız için çok teşekkür ederim peki bu durum sizi üzdü mü? Tercih şansınız olsaydı girmesini ister miydiniz?
Lina998820 GizemKaplan çoğu şeyle tek başıma mücadele etmeye başlayınca küçük yaşta fazla düşünmüyorum açıkçası olup olmamasını sadece hastanede olsa da yeter 😊
celikbebeklerr GizemKaplan Sanırım pandemiden dolayı alınmayacak ama bana kalsa ben girmesini isterdim. Şu an normal doğum planlar arasinda bir sağlık problemi vs cikmazsa inşallah, yanimda olsun çektiğim aciları görsün beni anlasin değil de o an yanimda olmasi bana ve bebegimize pozitif güç enerji olurdu diye düşünüyorum 🙂
Nslhnkr GizemKaplan eger ki normal dgum yaparsam eve eşim girecek doğuma. Sezaryan olursam malesef doktoruma srdum o söyledi gerekçe ne bilmiyorum. Umarım norml olurda eşimde şahit olur bu ana
bsra1321 Ben de çok istiyorum girmesini, doğumum temmuzda. Acıbadem hastanesine gidiyorum, ama normal doğum olursa alıyorlar, sezaryende almıyorlar kesinlikle. İnşallah virüs o zamana kadar geçer:)
44_58_44 GizemKaplan benim eşim bayılır diye korkuyorum 😀😀🤭🤭 doktorum esin girmesi taraftarı ama bilmiyorum o ana bağlı doktor gel destek ol derse gircem diyor bakalım 🥰🥰
Nur000 Eşim doguma girmeyi çok istiyor. Özele gitmeme rağmen kabul etmiyorlar ağustosa kadar korona biterse inşallah eşimde yanında olacak 💕
Maria9 Çooook istiyorum girmesini ama Doğum yapacagım özel hastane sanırım almıyormuş yinede soracağım .. eşim de bayılırım falan diye kendinden korkuyor 😄