Melek66 Kızlar 36+1haftalik gebeyim son 2 gündür belimde ve kasiklarimda çok ağrı ve sancı oluyor hissediyorum bebeğim daha yukarda bu neden olabilir sizce ??
2prensessannesi Melek66 bende ayni seyleri yasiyorum canim yalanci sanci denilen sancilar bunlar . Duzensiz agrilar ne zamanki bunlar duzenli ve daha siddetli olur o zaman dogum baslar demektir
Melek66 2prensessannesi bu ikinci oluşu çok perişan ediyor beni rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip eder insallah