bebisini-bekliyor Iremnurr18 bana da 12 de %90 tahmınde bulundu ama bidaki kontrole tam netleşir sanırım 16 bitince gitcem
Gamzeakd Iremnurr18 12 de söylemedi doktorum 15+4 te mecbur gittim ağrım vardı o zaman kız dedi . Bugün kontrole gittiğimde yine kız dedi 🥰🌸 kesin net benim kız açtı bacaklarıı valla 😂😂
Diyetisyenanneee Suheyla06 ahahhah valla bende yarısı erkek yarısı kız bazen ikizlermi acaba bile diyorum 😂
Suheyla06 Diyetisyenanneee o kadar merak ediyordum ki 3 kere makas bıçak testi bile yaptık 😂😂 ordada erkek çıktı artık kesin erkek dedim ama şükür ki kızım oluyor 😍😍