Alfabetaa 40+5te suni ile başlatılcak dua edinn beneğin suyu azalmış oyüzden suni verelim dedi dktor acıklık 1.5 cm suan henüz suni takılmadı. Dua edin kızlar🌸
Lina998820 Alfabetaa ayyy ben neden böyle mutlu oluyorum bilmiyorum ama hayırlısıyla kavuşun bebişinle sağ sağlim inşallah 😊
Hifaberra Alfabetaa Hadi hayırlısı olsun canım Bir ağrıda kurtul dua istiyorum senden 41+2 oldum bende. Ağrı bekliyorum
Anne12-3 Allahım saglıkla bıranonce bebeğine kavuşursun canim hersey güzel olur allah sana yardım eder merak etme dua ediyorum 🙏🙏😊😇
Alfabetaa Uzramm az önce takıldı suni canım yavas dozdan hafiften basladı sancılar ama cok az hissediyorum hayırlısı bakalım sağlıkla kavusuruz inşallah
Uzramm Alfabetaa son durum nedir açıklık artti mi haber et bize canim Allahmm en kısa sürede bebise kavuşmayı nasip etsin
Alfabetaa Hifaberra Uzramm Ar-2021 doğduu kızlar yogun bakımda ama biraz solunum sıkıntısı var dua edinde cıksın beneğim. Rabbim hepinize hayırla doğum yapmayı nasip etsin herkes için dua ettim tüm hamileler için
nesibe_baris Alfabetaa inşaAllah hiç bir sorun olmadan kucağına alıcaksın canım korkma 🤲🤲 Allah büyük
Ar-2021 Canım hiç korkma allahın izniyle inşallah bunuda atlatacaksiniz ❤️senin ve ❤️bebeğin için dua ediyorum🤲🤲🤲🤲 Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲