Ben bugün Rahim filmi çektirdim ve Sonrasında sık idrara çıkma ve yanma oldu dr rahim filmi çekmeden önce antibiyotik ve ağrı kesici ilaç verdi devam etmemi söylemedi ben sormayı unuttum devam edeyim mi diye hsg çektirenler devam ettiniz mi ilaçlara ⚘ en merak ettiğimi yazmayı unuttum sizler rahim filminden sonra ne zaman hamile kaldiniz