37+1 im bugun ssümüksü kahverengi akıntı geldi doktora geldim normalde 39+1 de sezeryan olacaktım. Nişan gelmiş dedi doktor hemen öğleden sonra alalım dedi. Bende burda kimsemiz yok bari annemin gelmesini bekleyelim dedim. Yatış verdi iger geliştirici ve progestan vurdular. Ben 2 hafta kalmasını isterdim. Nişan geldikten sonra hemen doğum oluyor muKorkuyorum doktor doğarsa küveze girer dedi