svksym Merhaba hanımlar detaylı ultrosonu nerde kime yaptırdınız fiyat bilgisiyle beraber yazabilir misiniz ?
Buseyvz svksym sonamarda yaptırdım ben çok da memnun kaldım 300dü ama 400 olmuş galiba burada zam gelmiş denmişti 😊
Ortmenanne16 svksym Medicana da yaptırdim kendi hastası olduğum için 400 TL verdim dışarıda yapılınca fiyatlar direkt katlıyor Esentepe 550 istedi doruk 450 istedi
sinembursa svksym ben hayat hastanesinde yaptırdım 340 lira ödedim ama sürekli muayenemde orda ve çok memenunum
Sumc Ortmenanne16 hangi doktora gidiyorsunuz ? Bende medicanadayım okan hoca yapıyor diye duydum. Nasıldı ?
Buseyvz svksym fsmde erkek di doktor ama fotoğraf veriyorlar bir tane bizim seçtiğinmizi çıktı olarak kalan fotoğrafları cd de verdiler bir çok tanıdığım gitti hepside fotoğraf aldı
Ortmenanne16 Sumc Okan hocaya gidiyorum başından beri. İkili testi o istesi ancak aşağı katta perintoloji doktoru yaptı yani farklı biri yapıyor yaklaşık 40 dk sürdü tek tek organlar incelendi memnun kaldım 🙏🙏
svksym Buseyvz Bir tane veriyormuş benim kendi doktorum her gittigimde renkli fotograf veriyor zaten o yuzden bana az geldi bir fotograf
Sumc Ortmenanne16 bende müzeyyen hanımdayım. Detaylı zamanıma az kaldı Okan hoca yapıyor diye duymuştum başka yerlere bakıyordum ondan. Teşekkür ediyorum 💜
ogrencianne35 svksym ben yıldırım doruk a gidiyorum doktorumuz burda yaptirabilirsin ddi 30 dk sürdü Ersin hoca da çok ilgili detaylı ultrasona bakan doktor. herşeyi tek tek anlatıyor 350 tl