_teachermom_ 21 ve 22 haftalık anneler bebek hareketlerini gün içinde ne sıklıkla hissediyorsunuz. Ayakta olduğunuzda hissediyor musunuz yoksa sadece uzandığınızda mı hissediyorsunuz ?
BurcuLice _teachermom_ şuan 26 haftalığım bu aralar az hissediyorum 21 ve 22. Haftada daha sıktı haraketleri endişeliyim doktora gideceğim zamanı iple çekiyorum forumda normal diyorlar ama bilemedim
Derinin-annesi Uzanınca hissediyorum genelde.Asırı sert hareketler degil ama yine de kıpırtı gibi bir his oluyor
umyahsn1010 Gündüzleri de hissediyorum ama geceleri daha fazla hissediyorum yatmadan önce filan. Önceden hissediyordum kuşun kanadını çırpması gibiydi şuann dışardan bile görülüyor. Bende 22 haftalığım
BurcuLice Serifesahin tatlı birşeyler atıştır ve sol tarafına yat sessiz bir yer olsun bide öyle bak bakalım
Madi Oturduğumda ,ayakta,uzandığımda hep hissediyorum 😁futbolcu geliyor.Özelikle sol tarafa yattığımda akşamlar durmuyor 🙈