raabiia hickiriktan ses gelmiyor tabii ayni yerde ayni araliklarla kalp gibi atiyo devamli 😂 ama gobeginden arada bir cit cit diye ses duyarsan sasirma bebegin eklem sesleriymiş 😂 ben bu aralar bazen denk gelip duyuyorum doktora sordum bebegin eklem seslerinin oldugunu soyledi. Suda parmaklarini citlattiginda incecik ses cikar ya ayni oyle 😂😂