ahsnkrmz merve_yldz51 ton balığı asitte pişiyor bildiğim kadarıyla o yüzden hamilelikte tüketmeyin.Dip balığı da tüketmeyin.Yediğiniz balıklar iyi pişmiş olsun ☺️
Bsmlh merve_yldz51 ben diyet içi sordum hayır asla dedi drların ikiside somon ozellıkle çok faydalı yerlisi palamut öyle
sumeyye60 merve_yldz51 Ben 2-3 haftada bir ton balıklı makarna yiyorum çok da severim. Yaptığım araştırmalarda protein değeri yüksek, omega-3 içerdiği için tavsiye edildiğini gördüm. Ağır metal yani cıva oranı konserve balıkta insana zarar verecek miktarda olsa zaten üretilemez. Burada miktar önemli. Oturup da 1 kilo yemiyoruz. 120 gram balığın bir sakıncası yok. Taze balık da tüketiyorum ama ton balığını ayrı bir seviyorum. Bu benim tercihim tabi 🤗
Ortmenanne16 merve_yldz51 tuketmesen iyi olur ama çok canım çekiyor dersen light markalı ton balığı tuketebilirsin demişti doktorum cıva oranı en yüksek balık maalesef
ahsnkrmz merve_yldz51 Kişinin damak tadıyla alakalı ama benim en sevdiğim balık hamsi.Ki hamsinin yerini bence hiçbir balık tutmuyor.Palamut,uskumru,lüfer,somon bunları da tüketebilirsiniz.Ton balığındaki civa oranı çok fazla bir de.onu da söyliyim☺️
merve_yldz51 sumeyye60 Ben de miktarını abartmayacak şekilde tüketiyorum ama içimde bir korku oluştu nedense. Sormakta fayda var diye düşündüm.
sumeyye60 merve_yldz51 Dr. Kağan Kocatepe’yi takip ediyorum. Doktor “Her şeyi hemen yasaklamayın kendinize. Biz hamileye kahve içme diyoruz ama Avrupa’da kafein kısıtlaması yapmıyorlar anneler. İşte sucuk, salam yeme diyorlar ama pişirmeden yeme olacak.” diyor doktor. Yani azı karar çoğu zarar. Neyi fazla tüketsen zararı olur. Ben 33. haftama giricem başından beri tüketiyorum ama kararında.