Tam 2 hafta oldu doğum yapalı 2 haftadır kuvözde ve sadece 3 kere gördüm 😢 solunumdan dolayı girdi şimdi neler neler çıkıyo yok şu yok bu diyolar havale geçiriyo diyolar atak gibi bişey diyolar 🤦🏻♀️ Netlik asla yok bi gün sonra çıkar dedim çıkmadı 3 gün çıkmadı 7gün çıkmadı 🥺 ümidim kalmadı 14 gün oldu. Acaba çıkamayacak mı demeye başladım beslenmede yok her gördüğümde dahada zayıflamış dahada küçülmüş bi şekilde zaten hep uyutuluyo bi kere gözünü görmedim😔 1 kerecik öptüm oda doğumda inanın ayakta duramıyorum artık 🥺 bittim tükendim neden çıkmıyo neden iyi değil neden demekten ömrümden 10yıl gitti artık