hili61 ya benim bebeğim inanılmaz hareketli. Ama nst ye girince beyfendi sanki inadıma hareket etmeyeceği tutuyor. İki kere girdim ikisini de kabul etmedi tatmin etmedi beni dedi. Serum vericez dedi doktorum. Ama ben bebeğimin kıpır kıpır olduğunu biliyorum. Çikolata yiyorum hareket ediyor. Ama nst sırası gelene kadar bebek duruluyor ne yapabilirim diye söylendim bende. Serumu da kabul etmedim. İmza attırdılar . Yarın yine gidicem inşallah. Şimdi bile ordan oraya ordan oraya dolanıp vuruyor bebeğim. Hiç korkma sende ☺️