anne091 Kızlar merhaba 15+5 haftalık hamileyim sırtında ve rahmimde çok kasılma oluyor ve bu 2.gebelegim normal mi?
Kadriye_sekerci Canım 28 haftama girdim bende öyleydim korkma. İkinci çocukta ne yazıkki daha fazla hissediliyormuş ağrı sızı. Doktoruna söyle magnezyum yazsın rahatlarsın
Cdlmeryem Haftamız günümüz aynıymış :) düşüğü saymazsak benim ilk gebeliğim. Şuan öyle bir durum yaşamıyorum ancak normal mi değil mi bir bilgim yok