Şeker yüklemesinde şekerim sınırda çıkmıştı. Sağlık ocağına gidip tokluk sekerime baktirmak istiyorum dedim. Sonucunda ;
Glukoz 117 referans aralığı (74 - 106) yazıyor.
Burdada okuyorum hep 140 ın altında olunca normal yazıyorlar. Anlayanlar bana yardımcı olursanız sevinirim