Sonay-34 Ya gebelikte yediğiniz çikolata, tatlı, bir dilim pasta, bisküvi o şeker yüklemesinden çok daha zararlı. Ben bunları gebelik önceside gebeliktede hiiiiiiç tüketmedim diyorsan yaptırma ama yapılması gereken bir şey. Gebelik şekeri bebeklerde Allah korusun çok kötü sonuçlara yol açabiliyor çünkü