NilayRuya 23 haftalığım sabah kalktığımda birşey yoktu şimdi ayağa kalktığımda etrafım dönüyor tansiyonum da normal benim gibi olan var mı? 🙄 Halsizlik falan yok sadece baş dönmesi
Nur000 NilayRuya 13+4 üm kahvaltıdan sonra çikolata yedim bi anda basim dönmeye başladı hâlâ da dönüyor uzanıyorum neden oldu anlamadım
Kuzucccum NilayRuya bende oluyor vala oturunca daha çok farkedıyorum. Gün ıcrrısınde yoruluyor çok ayakta kalıyoruz bır şey yıyemıyoruz bunlar etkılıyor bence canım
Kuzucccum NilayRuya aynen kzuum her şey bebıslerımız izin sağlıkları yerınde olsunda geçecek bu günlerde 😘🙏