Sevda4125 Kızlar belim aşırı derece agrıyo hiç gevemk bilmiyor ve kasıgıma da atıyor sizce parıl içsem sıkıntı olur mu
Ayseege6156 Sevda4125 içilebiliyor hatta eğer ağrı sürekli devam ediyorsa 3-4 saat aralıklarla 3-4 adet parol içilebiliyor bi sakınca yok yani ben zamanında çok kullandım covid olduğumda şuan 37 olucam neredeyse hiç bşr sorun yaşamadım
Hbss12 Sevda4125 yönlendirmek istemem ama benim geçenlerde migrenim tutmuştu doktora dedim ilaç almadım korktum diye o da parol alabilirsin 4 saat arayla dedi aynen öyle yaptım. Siz de dilerseniz yine de doktorunuza sorup alın
mutluaile11 Canım dişciye gittiğimde doktor bana ağrırsa sadece parol iç dedi ama bilmiyorum sen yine bir doktora sor
Bebegimgeliyo Bana doktorum ilk gittiğimde özel bir ağrı kesici yazmıstı ben 1 kere aldım dişin başın ağrıdığında bunu iç demişti
mom24 Sevda4125 9 ay boyunca parolla yaşadım arada artı serum iğne bile yedim migrenim var. Parol zararsız ve hamilelikte kullanılacak ilaçlardan biri
Sibelylnaz Sevda4125 biz tam 28 haftalık Ken idrar yolu enfeksiyonu olduk doktor bana parol verdi içtim hatda yazmıştı eczaneden aldım içtim bişey olmaz olsa yazmazdi 🤔