Kızlar merhaba, ben 24 gün önce düşük yaşadım normal doğum şeklinde yaptığım için doktorum 40 gün kanaman olur dedi. Bir yandan da yasmin kullan iki ay dedi..pazartesi son yasmini içtim bir hafta içmeyip haftaya salı başlıcam yeniden ama bu 7 günlük arada adet olmam gerekmiyor muydu daha önce hiç kullanmadığım için bilgisizim bu konu da. Bir de hala lekelenme şeklinde kanamam geliyor zaten o yüzden mi olmuyorum acaba 🤷🏻♀️ Bilmediğim için sormak istedim yardımcı olabilir misiniz ?