Kızlar neredeyse 2 3 haftadır akıntı gibi yürürken eğilince merdiven çıkınca içimden sanki bişey akıyor gibi oluyor İç çamaşırımı bile 2 3 kere değiştiriyorum o kadar ısşaklık oluyor hafif de kokulu akıntı gibi ama bi yandan da su gibi geliyor azar azar sizce suyum mu sızıyor doktorum takip et eğer çoğalırsa gel dedi 2 gün öncede detaylı ultrasonda suyun iyi demişti perinatolog sizde böyle bi durumla karşılaştınız mı