Baloglusumm Canm bende 21 . Haftadayken 30.2 idi doktor iyi demişti ama ikiz gebe oldugum icin artarsa şikayet her zaman gel dedi magnezyum vermisti ağrım icin o bayağı duzeltmisti salı günü kendi asıl doktoruma gittim o da sınırda dedi uzunluğa iğne verdi her hafta vurulmak gerekiyor dedi Genelde bu rahim ağzı kısalığı erken dogum A sebep olabiliyormuş, bu doktorm kaç ölçtü bilmiyorm o an ki psikolojiden soramadım 2 hafta sonra tekrar gel dedi suan 24 + 3 teyim