Tweety1 benim 2.9 du ilaca hemen başlaman lazım demişti doktorum, herkes 2.5 demiş ama ilk 3 ay 2 nin altında sonra 2.5 altında olması önemli demişti doktorum. Tsh ın normal bir birey için yüksek değil ama gebelikte bebeğin zeka gelişimini etkilediğini söyledikleri için gebelikte önemli. 1.7 ye düştü ilacı hala daha kullanıyorum. Hemen düşüyor zaten ilaçla.sabaha karşı mide kazınmalarıyla uyanmama sebep olan bir ilaç oldu. Metabolizma baya hızlı çalışıyor ilaçla gerçekten :)