bambam_betty Aşırı derece de gaz ve hazımsızlık problemi yaşıyorum. Su içsem bile, hulk gibi hissediyorum kendimi. Sizde de var mı böyle şikayetler?
orkide21 bambam_betty anım kaç haftalıksan. Benim de özellikle akşam yemeklerinden sonra oluyor senin ne zaman oluyor gaz
Annesinin_Busesi Hamileliğimin ilk zamanlarında olmuştu canım sebze ağırlıklı beslen yeşillik vs. Lifli ye ve bol yürüyüş yapmaya calıs evde bile olsan yürü.
orkide21 bambam_betty dikkat et bak kesin yemekten sonra oluyordur gaz çıkartıyorum eşim alıştı artık ama utanıyorum napıyım elimde değil 😭