Minik95 Kizlar pik oldugu gun ve bir sonraki gunu degerlendirdim normalde 2 3 gun koyu olur bu sefer tek bir gun oldu sizce dogru mu yaptim resimag.com/p1/8e0c89c72fbc.jpeg
44_58_44 Minik95 bende ovulasyon kullandım 3. Gün yumurtlama günün muş… sonrası çatlama… ben yumurtlama dahil 4 gün değerlendirdim aldığım yer öyle söylemişti 12 gün sonra gebelik öğrendim… Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🥰
afrasil Minik95 canim her ay ayni olmaz ki bu ay yumurtlaman kısa sürmüş kötü birşey değil bu merak etme zaten herkesin 1 gün sürüyor normalde 1 günden fazla sürünce atıyolar buraya neden çatlamadı diye 😀 kalbini ferah tut çatlamış sonuçta
Minik95 44_58_44hayirli olsun canim ❤️ Ben sadece pik oldugu gunu ve Sonra ki catlayamayi degerlendirdim senceolurmu
44_58_44 Minik95 basitinde varsa tabiki olur 12 gün bekle sonra bi test yap yada adet gününü bekle tatlım inşallah hayırlısını versin Rabbim
Aycicegim Kızlar benimde 2 gün sürdü ovulasyon 1 yılı geçtik ara ara hep bu testlerden denedim hiç böyle iki gün üst üste görmemiştim kullanmış oldugu takviyler vs var acaba onlar mı faydası oldu https://imgyukle.com/i/HwVtTo