Smctn Bayanlar ebebekte korbell bebek bezi cop kovası indirime girmiş 71.99 tl düşmüş Aranızda kullanan varmı sizce gereklimi gereksizmi
CemSeda Smctn kuzenimin iki tane cocugu var kullaniyormus indirimi gorunce sabah sordum ikinci hamileliginde kokuya cok hassasken çok işe yaramiş ben ve eşimde kokuya cok hassasiz o yuzden aldim zaten normal cop kovasida 30 lira posetinin cok uzun sure gittigini soyledi.
Esosun Smctn bende şimdi sende gördüm aldım hemen trendyolda falan 200 e kadar çıkıyo korbellin fiyat poşetinden de aldım bence sende kaçırme 😊 teşekkür ederim bu arada postun sayesinde haberdar oldum canım 😘
Sumeyye5821 BurcuLice bence çok gerekli sebebi zamanla tuvalet leri çok kötü kokuyor bu normal çöp kovaları gibi değil kokuyu dışarı vermiyor oğlum 14aylık 2ci bebeğime hamileyim onun içinde aldm bir kaç ay önce aldım ve şimdiye kadar niçin almadım diyede söyledik yani kesinlikle tavsiye ediyorum herkes e
Sumeyye5821 Poşeti de ayrı alınıyor ama çok uzun süre gidiyor poşeti çok güzel hani tam dolmadı az dha kalsın derdi flan yok ne kadar doluysa ordan kesip atıyorsun çok pratik çok güzel valla tavsiye ederim arkadaşım
Htcklygt Ben o parayı veremem ama verebilen varsa bence alsın ,çünkü bebek bezi zamanla gerçekten kötü kokuyor imkanı olan alabilir bence ,kullanışlı biseye benziyor