Benaytemel Ben bu haftada mide bulantısı olarakta iştah olarak da biraz daha rahatladım 16. Haftada cinaiyetimizi öğrenicez siz neler yaşıyorsunuz nasıl gidiyor bu aralar yürüyüş falan yapınca vajinamda hafif sizleme oluyor sizde de var mı ? Birde bebeğini hisseden anneler varmı
Ates21 Benaytemel bende 15 haftalık oldum daha bebeğimi hissedemedim ilk gebeliğim bı kaç gündür baş ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyorum 1 hafta sonra cinsiyeti ôgrenmeye gidecez çok heyecanlıyım 🙂
Dilek0809 Benaytemel ben 14+2 yaklaşık bir haftadır mide bulantım yoktu dün sabah baya yaşadım ama artık çok çok az diyebilirim. Cinsiyetimizi öğrendik ama hiç bir şey hissetmiyorum yürüdüğüm zaman hem bacaklarım hem belim ağrıyor ama normal dedi doktorum bir de kasıklarda batma ve aşırı tuvalete sıkışma var 12.haftadan beri büyüyor galiba😌
Limonumm 15.haftama girdim ama dahada bulantim var gecede çok lavaboya gidiyorum diye uyuyamiyorum ayağımın diz kapagimin üstü ağrıyor ayagimi ne düz uzatabiliyorum nede normal yürüyebiliyorum
Benaytemel Limonumm bir bulantılarınız için burnunuzun üstüne yanlarına nane yağı sürün çok rahatlatıyor
Benaytemel Ontuy aynı sorun bende de fazla yürüyemiyorum o yüzden doktorumla görüşücem bu hafta gittiğimde
Ontuy Benaytemel aslında yürümede sıkıntı yaşamıyorum. Ama biraz yürüyüş yapıyım falan desem ağrımaya başlıyor
Merve1455 Bende 15haftalığım geçen hafta doktora gittim ama henüz cinsiyeti belli olmadı. Benimde ara ara karnım çok geriliyor dün öyleydi mesela zor nefes alıyordum neden olur acaba.
Benaytemel Merve1455 benimde geriliyor birde karnım aşırı kaşınıypr sanırım yavaş yavaş çatlamalar başlıcak
Merve1455 Birde doktorunuz vitamin yazdı mi bana yazdı ama içeriği temiz birşey kullanmak istiyorum böyle bildiğiniz bi vitamin var mı😊
Benaytemel Merve1455 mesela benim doktorum Eczacı başının magnezyum unu yazdı omega hapı yazdı collejen D vitamini yazdı birde multi vitamin şeklinde bi hap yazdı ama bence doktorunuza danışın o iyi bişeyler yazıcaktır vitaminleri bende sorduk dan sonea yazdı
Merve1455 Benaytemel maalesef doktorlar içeriğe dikkat etmiyor hele reçeteli yazılan ilaçların içerikleri çok kötü titanyum dioksit var mesela kanser yapıcı paketli gıda yemeyin diyorlar ama ilaçların içerikleri çok kötü bende mümkün olduğunca doğal yöntemler ve temiz içerikli ilaçlar bulmaya çalışıyorum.