Merhaba arkadaşlar doktorum erken doğum riski var demişti progestan200 mg kullandirdi dün detaylı ultrason gittim rahimde kısalık var dedi kağıtta TA Cx:33 mm yazıyor bu rahim ağzı mm resimi? ve sizce cokmu düşük internette iyi diyenlerde var kafam çok karıştı (21+3 günlüğüm )