Aysc2651 Kızlar Ben hamile kaldımdan beri özele gidiyorum ama devlet hastanesinde doğumum olucak 3 dur devlete gidiyorum özelde her gittiğimde ultrason fotoğrafını veriyolardi devlette verilmiyormu anlamadim 3 dur gidiyorum hiç vermediler
Maviyesil121212 Aysc2651 verilmiyordu canım zaten hiçbir şey anlaşılmıyor devletin ultrason cihazında 😂 en azından benim gittiğim öyleydi
Bittercikolata Aysc2651 ben devlete gidiyorum söylemeniz lazım ultrason fotoğrafı alabilir miyim diye. Başta bende vermiyolar sandım sonra meğerse söylemem gerekliymis ses cikarmayinca istemiyor diye vermiyolarmisti. Şimdi isteyip aliyorum
Pemberuyam_ Aysc2651 Ben devlete gidiyorum her defasında doktorum veriyor ultrason fotoğrafı, belki doktordan kaynaklı olabilir. Doktorunuzu değiştirmeyi deneyin.
Aysc2651 Pemberuyam_ ben sürekli aynı doktora gidemiyorum randevu alamıyorum hangi doktor varsa ona alıp gidiyorum
Aysc2651 sumeyye60 ben ozeldede hiç renkli almadım her gittiğimde verdi ama renkli vermedi hiç galiba isteyince veriyolar
Aysc2651 Ezgicann Ezgicann kadin doğum hastanesi olduğu icinbi sorun faln olursa özel devlete yönlendiriyor diye biliyorum normal doğum için de devlet hastanesi daha iyi diye düşünüyorum
34_21_23 Aysc2651 22 haftalık olduk şimdiye kadar 2 defa gittim devlete ikiside ayrı doktorlardı 2 seferde verdiler canım
sumeyye60 Aysc2651 Her hastanenin uygulaması farklı galiba çünkü ben hiç istemeden söylemeden doktor renklendirip videosunu çektiriyor. Sonra yüzünün. en güzel, en net halini fotoğraf olarak veriyor.
Aysenurogretmen Benim gittiğim devlet hastanesi de ultrason fotoğrafı vermiyor. İstediğim zamanda vermesi. Hatta telefonla çekmeme bile müsaade etmedi yasakmış. Sadece ekrandan bakabilirsin dedi.
Hayal_Anne Aysc2651 valla canım devlette genel olarak insan yerine bile koymuyorlar elinde imkan varsa biraz zorla ve özelde yap derim hassas bir konu doğum 🙏
Aysc2651 Hayal_Anne ilk başta istiyorumdum özelde yapmak ama ne bileyim sonradan devlet olsun diye vazgeçtim nasip buymuş demek ki zaten 1 buçuk ayım faln kaldı😌
Varol123 Aysc2651 yok canim vermiyolar artık önceden veriyolardi ama uzun zamandır kalkti kagit verme