Merhaba 21 haftalık hamileyim Yaklaşık 3 aydır geçmeyen çarpıntı larım var kardiyoloji doktoru Beloc kullanabilirsin dedi.
Hamile iken kullanan var mı benim nabzım düştüğü zaman acaba bebeğin de ne yapsa düşüyor mu Ya da bebeğe zararı oluyor mu acaba bu ilacın bilen var mı.
Her gün düzenli kullanan var mı kullanıpta rahatlayan😟🤔