okunmusciklet Merhabalar bizde 21+5deyiz 2 gün önce detaylı ultrasonda boyu 23cm kg ise 455 gr çıktı sizce iyi mi boyu kilosu sizinki nasıl şuan
mlkkk okunmusciklet doktorunuz bebeğin gelişimiyle ilgili olumsuz bişey söylemediyse burda başkalarıyla kilo boy kıyaslamasanız sizin için daha sağlıklı olur 😊
Msydn6 okunmusciklet ben en son 24 haftalıkken gitmiştim 750 gram civarıydı canım doktor normal dediyse sıkıntı yok ki bencede iyi yani son trimester zaten çok alıcaklar 🌸
Gigy okunmusciklet o zamanlar benim de öyleydi her bebek farklı doktorunuz iyi dediyse sorun yoktur ,25.haftada 750 gram dedi doktor ,bundan sonra hızlı bir artış olacak artık 🤩😍
okunmusciklet mlkkk yok olumsuz birşey denmedi zaten herkesin hamileliği farklıdır bu konuda fazlasıyla bilinçliyim benimkisi merak sadece sohbet muhabbet🙋🏼♀️
okunmusciklet Msydn6 normal dedi şuanlık bi sıkıntısı yok bakalım tekrar 24. Haftada gideceğiz ozamana biraz daha alır zayen 🤔😂
sumeyye60 okunmusciklet 16.haftadan beri özellikle karın çevresi 2 hafta kadar ileride gidiyor. Şu an 32+4 olduk 🤰 20+4′te 480 gr 22+1′de 636 gr 24+1′de 977 gr
okunmusciklet sumeyye60 maşşallah inşallah kucağınıza da hayırlısı ile alırsınız Az kalmış artık sizin ❤️💕