Gizem_lina05 Bugün gittim kese var ama bebek yok 10 gün sonra gel bakalım dedi doktor boş gebelik midir başına gelen var mı
mlkkk Gizem_lina05 kese için kaç haftalık olduğunuz değil beta değerinizin 3000üstü olması önemli henüz hamileliği yeni öğrendiniz hafta hesabına göre değil beta hesabına göre hamileliğiniz takip edin kese gözüktükten sonra gelişime göre haftasıyla uyumlu veya değilse doktor bi düzenleme yapar
Busracobann Gizem_lina05 6+3 de benimde karından kese göründü sonra alttan bakılınca kalp atışını duymuştuk ama korkma Allah’ın izniyle duyarsın kalp atışını
Lylts Gizem_lina05 lütfen kendinizi üzmeyin bende 2 hafta önce sadece keseyi gördüm dün gittim bebek ve kalp atışı görüldü hemen boştur diye düşünmeyin geç döllenme oladabiliyor sıkmayın canınızı sabır 10 gün sonra gidince inş duyarsınız her bebek farklıdır dua ile bekleyin 🤲🏻
okunmusciklet Zaten bebeğin görünmesi geç oluyor canım bende 7.8. Haftada gördüm ondada en başta yolk sac denen şeyi görüyorsun
Gizem_lina05 okunmusciklet canım şimdi kızımınkiyle eşleştirdim ultrasonuda kalp atışını duymuşum bu haftada aanırım boş bu
noktaninannesi Kalp atışı 7. Haftada duyulmaya başlanır genellikle. 5. Haftadan sonrada kese görünür. Ekstrem bir durum değil doktor olsa söylerdi zaten. Allah sağ salim kucağınıza nasip etsin inşallah
Gizem_lina05 mlkkk beta baktrmadı başından sagdı resmen yarın saglık ocagında verecem kan bidaha onlarda gelme dedi en son ma işleri bu aikayet ederim daha olmadı
mlkkk Gizem_lina05 mutlaka beta değerinize baktırın sağlık ocağında çıkan sonucunuza göre iki günde bi iki kat artacak şekilde hesaplayın 3000üstü olunca gidin kese gözükür
Busracobann Gizem_lina05 valla hiç hatırlamıyorum ki canım sadece kalp atışını söylemişti 108 di daha küçük olduğu için böyle dedi utrason kağıdında yazar mı bı bakayım istersen
Tugbahanim1 Çok normal ben de bu haftalarda gitmiştim sadece kese vardı. 8+5 te bebek görünmüştü ve kalp atışını duymuştuk. Telaş yapma iki hafta sonra bebeğini görürsün inşallah.
Gizem_lina05 Tugbahanim1 ilk gebeliğimde duymuşum kalp atışını bu haftada telş yapıyorum o yüzden boş gebelik sanırım diye canım
Tugbahanim1 Gizem_lina05 öncelikle sakin ol dediğim gibi 8. Haftada falan ancak görünüyor çoğunlukla en geç 2 haftaya öğreneceksin zaten inşallah olumsuz bir durum yoktur olumlu düşünmeye çalışalım 🙂