Kızlar 22 haftalık hamileyim dün çok fazla çatı ağrım oldu doktor a gittim bebeğin başı aşağıda stresden yorgunluktan olmuştur dedi dün gece hissettim düzeldi sanki ağrım da baya azaldı yani ama akıntım oluyor iç çamaşırım ıslanıyor az az yani ıslaklığı hissediyorum ama az doktor a gitmeli miyim yeniden bebeğin hareketleri iyi hissediyorum 10 gün önce de radyoloji doktoru suyun sınırda demişti kendi doktorum iyi suyun dedi dünde suyun iyi sorun yok dedi ama napmalıyım çok stres oldum şuan akıntımdan dolayı