mlkkk Senasentuurk beta 5drn düşükse gebelik yok adetiniz geçtiyse değilsiniz henüz adet olmanıza varsa yükselme ihtimali var
Nur000 Adetiniz geçmediyse eğer, yükselme ihtimali var. Geçerse mutlaka tekrar kan verin inşallah güzel haberler alırsınız 🌼
portakalcice Senasentuurk o zaman gebelik var 2 gün sonra tekrar kan verin artış olursa gebelik vardır
Tugbaomerfaruk Senasentuurk yarın verin ben hergün veriyordum arttı yarın 10/15 arası çıkması gerek en az
Senasentuurk portakalcice şunu da söyleyeyim ben evde test yaptım bir saat öncesi çift çizgi çıktı ama silik çıktı biraz
Senasentuurk Elifdikel normalde 2 ay önce falan 00,05 çıkıyordu hep ilk defa 5 çıktı bu yüzden şüphelendim
Elifdikel Senasentuurk evet yani genelde hep 5 ten daha düşük değerler çıkıyor gebelik yokken ama her ihtimale karşı artışı takip etmeniz lazım