EsrSvm yok kuzum daha göremedim ama rengi hafif hafif kızaryor bir yerde biri yorum yapmıştı ovulasyonda piki kızarıklık oluca değerlendrmiş olmuş tam koyu olmadan acaba herkesin değeri farklı mı yükselme de mi yumurtlma göstryor? Ovulasyonunn kagıdını okudum çift çizgi varsa yumurtlama var yazıyor renginden bahsetmemiş öyle bişey mi acaba bu ay ovulasyon kullanyorum kafam daha çok bulandı.