Esrakavak Çok iyi gözükmüyor canım malesef benim eşiminde böyleydi aylarca takviye kullandı ama düzelmedi normal yolla olmaz dediler şuan tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ( tabi bendede sorunlar vardı ) ama takvilelerle düzelende bir sürü insan var