Melike_shn hayır genetik tahliller için kadın doğum genetiğe yönlendirir, zaten bir çok doktor maalesef ki ilk düşüğü önemsemez. Bizler aynı acıyı tekrar yaşamamak için bu tahlilleri yaptırmak istiyoruz ancak genetik doktorlarını ikna etmek zor oluyor. Başınız sağolsun bu arada, ben de ağustosta ileri haftada düşük yaptım, naçizane tavsiyem düşükten 40 gün sonra bu tahlili yani trombofoli paneli tahlili ve karyotip analizi yaptırıp, sonrasında doktorunuz ultrasonla bakıp rahminiz toparlanmış dediği gibi korunmayı bırakmanız. Biz çok bekledik maalesef bekledikçe daha çok stres olunuyor. Trombofoli panelinden sonra pıhtılaşmanız çıksa da zaten hamilelikte kan sulandırıcı iğne be hap kullanıyorsunuz, o tahlilden sonra hamilelik oluşana kadar yapmanız gereken bir şey yok zaten. Allah bir daha aynı acıyı yaşatmasın inşallah.