Hilal61halime İyi günler hanımlar ben 13 haftalığım bu zmana kadar midem bulantım olmadı iki defa falan kustum rahattım yani ama bu aralar çoğaldı ve dün çok kötü oldum prilam kullanıyorum inşallah ilerlemez benim gibi sonra dan mide bulantısı başlayan oldu mu ?