Zezeeeyyldrm Henüz kalp atisini duyamadigim için doktor rapor cikartmadi 10 gunde bir recete yazdirip aliyorum hastaneye gitmezsem saglik ocagi recete olarak yaziyor mu acaba raporum yokken ??
Mooommyy1 Zezeeeyyldrm evet ben saglik ocagina yazdiriyorum simdilik 9 haftalik 3 ayi doldurunca rapor almayi dusunuyorum .
44_58_44 Zezeeeyyldrm coraspirin kullandım bir defa reçete yazıldı 32. Haftaya kadar reçetesiz aldım hep ama sağlık ocağı da yardımcı olur sanırım
Zezeeeyyldrm Mooommyy1 igneden bahsediyorsunuz degil mi kalp atisi duyulunca rapor cikartiliyor siz duymadiniz mi dun ben doktora gittim kalp atisini duyunca rapor cikarcaz dendi
Mooommyy1 Zezeeeyyldrm evet igneden bahsediyorum kalp atisini duyduk 9 haftadayim ama bizim doktorumuzda ilk uc ay riskli donemi atlatalim oyle cikaririz raporu dedi simdilik saglik ocagina yazdiriyorum.o nedenle 🤷🏻♀️
Zezeeeyyldrm Mooommyy1 anladim benim doktorda tam tersi kalp atisini duyalim rapor yazalim dedi degisik her doktor😃