Suyum az. Sızıyor çünkü çoğalmıyor. 7 seviyelerinde diyor doktorlar. Bebegim de 800 gram ölçüldü 25 haftalıgız tam. Erken dogum olucak kaçınılmaz diyolar. Sürekli yatıyorum zaten suyum daha da sızmasın ayaktayken diye. 28 haftalık çok küçük olmaz mı. Nasıl hayatta kalır saglık sıkıntısı yaşar vs diye kafayı yicem nerdeyse düşünemekten. İlk bebegim bide kız. O kdr moralim bozuk ki. 30 haftayı falan bulsa şansı daha çok olur dimi